Comandă și livrare

Comanda și livrare

EFECTUAREA COMENZII ONLINE

Procesul de comanda online consta in urmatorii pasi:

Folosind meniul din partea de sus a site-ului “Magazin” puteti afisa produsele disponibile. Pentru a selecta produsul dorit apasati butonul “Detalii” apoi faceti click pe butonul “Adaugati in cos” in cosul de cumparaturi virtuale. Dupa ce este adaugat in cosul de cumparaturi, produsul este disponibil pentru achizitie in functie de disponibilitatea in stoc. Adaugarea produsului in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu reprezinta inregistrarea comenzii sau rezervarea produslui.

Toate articolele care au fost plasate in cosul de cumparaturi pot fi vizualizate facand click pe “Cos”, care este vizibil in partea superioara dreapta a site-ului. Aici puteti sterge din produsele introduse sau puteti edita cantitatea de produse pe care doriti sa le achizitionati. Puteti continua vizualizarea continutului site-ului prin click pe butonul “Magazin” sau puteti vizualiza cosul de cumparaturi prin click pe butonul “Continuă cu finalizarea comenzii”.

Inregistrarea unui cont, după caz, va permite sa aveti acces la optiuni suplimentare, de exemplu prezentarea comenzii, adresele de livrare stocate, istoricul comenzilor efectuate pe site.

Achizitionarea este posibila fara inregistrarea prealabila a unui cont, insa este obligatorie furnizarea datelor complete si corecte solicitate in formularul de comanda, incat livrarea acesteia sa se realizeze in conditii optime.

Va rugam sa completati numele dumneavoastra, datele de contact (telefon si email), adresa de livrare. Daca adresa de livrare a produsului este alta decat adresa de facturare, va rugam sa debifati casuta “Adresa de livrare coincide cu adresa de facturare” pentru a putea introduce adresa de facturare.

Urmatorul pas este selectarea modalitati de plata, fiind disponibile urmatoarele: Ramburs (plata la livrarea de catre curier), Plata online prin card bancar, Plata prin transfer bancar. Odata selectate aceste detalii faceti click pe butonul “Continuati” pentru a fi directionati in ecranul de “Confirmare comanda”.

Dupa verificarea informatiilor de pe aceasta pagina, apasati pe “Confirma comanda” pentru finalizarea acesteia.

In cazul in care plata se efectuaza ramburs veti primi un mesaj de confirmare a comenzii si posibilitatea de a vizualiza continutul acesteia in “Comenzile mele”

In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati online in vederea efectuarii platii.

In orice moment, in timpul procesului de comanda, puteti renunta la aceasta. Pentru a face acest lucru, este suficient sa nu continuati procesul de comanda explicat prin pasii de mai sus.

Inainte de plasarea comenzii, este necesarea citirea si acceptarea de catre dumneavoastra a Termenilor si Conditiilor.

Momentul incheierii procesului de comanda il constituie momentul in care veti primi emailul de confirmare a plasarii acesteia, trimis de catre . Emailul contine factura PROFORMA a comenzii (detalii cu privire la produsul comandat, datele de livrare furnizate de dumneavoastra si valoarea totala a comenzii.)

Finalizarea sau livrarea comenzii nu vor putea fi realizate in situatiile de mai jos:

  • – neacceptarea de catre banca emitenta a cardului dumneavoastra sau a tranzactiei, in cazul platilor online
  • – invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati online 
  • – datele pe care le-ati furnizat privind livrarea (adresa, date contact) pe site sunt incomplete sau incorecte
  • – mai mult de doua livrari catre dumneavoastra care au esuat consecutiv
  • – mai mult de doua retururi in ultimele 12 luni din partea dumneavoastra
  • – alte motive obiective.

Puteti modifica o comanda plasata pe site-ul nostru, cu conditia ca aceasta sa nu fi fost inca expediata catre dumneavoastra.

Va rugam sa adresati orice modificare a comenzii dumneavoastra prin email la adresa [email protected], in care va rugam sa precizati numarul comenzii efectuate, precum si solicitarea dumneavoastra.

In cazul in care renuntati la o comanda achitata in avans prin plata online, contravaloarea acesteia va fi rambursata catre dumneavoastra in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care primim instiintarea, in functie de fluxul bancar.

In cazul in care, prin modificarea comenzii, creste valoarea acesteia, puteti efectua plata diferentei in sistem rambus, la livrarea produsului comandat. In caz contrar, daca valoarea comenzii scade fata de cea initiala, vom rambursa diferenta prin virament bancar, in contul indicat de dumneavoastra, in termen de 14 zile calendaristice.

Finalizarea comenzii reprezinta confirmarea dumneavoastra ca toate datele pe care le-ati furnizat sunt corecte si complete, astfel incat livrarea produsului comandat sa poata fi realizata in conditii optime.

Totodata, finalizarea comenzii reprezinta acordul dumneavoastra de a fi contactat de catre În Lavandă prin orice mijloc, in orice situatie in care este necesara contactarea.

Indiferent de modalitatea de plata pentru care optati (plata online prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veti primi factura fiscala pe adresa de email furnizată și/sau impreuna cu coletul, la livrarea comenzii.

PLATA PRODUSELOR COMANDATE

Dupa introducerea articolelor dorite in cosul de cumparaturi, in vederea plasarii comenzii, vi se va solicita alegerea metodei de plata dorite.

Urmatoarele metode de plata sunt disponibile:

Ramburs

Plata se realizeaza la livrarea produsului prin firma de curierat rapid.

Card de credit sau de debit

Pentru comenzile plasate pe inlavanda.ro, platile online vor fi procesate prin intermediul platformei Netopia Payments.

Cardurile acceptate sunt: Visa, Mastercard.

Dupa selectarea acestei metode de plata, veti fi redirectionat catre pagina procesatorului de plati online, in care va fi necesara completarea datelor cerute de procesatorul de plati.

Dupa completarea acestora, apasati butonul “Autorizeaza” in vederea autorizarii procesului de plata.

Plata online prin card bancar se realizeaza fara perceperea niciunui comision.

In caz de dificultate cu ocazia efectuarii platii, va rugam sa apelati la institutia bancara emitenta a cardului dumneavoastra bancar sau, in cazul in care considerati ca ati putea obtine o informatie de la În Lavandă, ne puteti apela la numarul de telefon 0773.766.491, in intervalul orar mentionat la sectiunea Contact.

Plata prin virament bancar

Dupa primirea comenzii dumneavoastra, va vom transmite la adresa de email comunicata in formularul de comanda factura proforma care va contine datele de identificare ale vanzatorului, datele bancare, numarul comenzii si suma totala de plata, inclusiv transportul (după caz).

Va rugam sa achitati contravaloarea facturii proforme cu mentionarea numarului si data comenzii si sa transmiteti confirmarea de plata catre adresa de email [email protected], in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea facturii. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a anula comanda plasata de catre dumneavoastra si de a scoate produsul comandat de sub rezervare.

Livrarea comenzii se va efectua numai dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii dumneavoastra.

Indiferent de modalitatea de plata pentru care optati (plata online prin card bancar, virament bancar sau ramburs la livrarea produsului comandat), veti primi factura fiscala pe adresa de email furnizată și/sau impreuna cu coletul, la livrarea comenzii. impreuna cu coletul, la livrarea comenzii.

In cazul platilor online sau prin virament bancar, nu suntem responsabili pentru niciun alt cost suplimentar aplicat de catre banca dumneavoastra, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului dumneavoastra, in cazul in care moneda de emitere este alta decat RON.

LIVRAREA PRODUSELOR COMANDATE

Pentru orice produs comandat pe inlavanda.ro va oferim livrare oriunde pe teritoriul Romaniei. In scopul livrarii produselor comandate online, partenerul nostru agreat este compania de curierat agreată de firma noastră.

Procesul de livrare incepe din momentul confirmarii comenzii. Aceasta este livrata de la depozitul nostru la destinatie in interval de 1 – 5 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii, pentru produsele aflate în stoc, in functie de volumul comenzilor deja inregistrate in sistem.

In ziua livrarii coletului, veti primi SMS/e-mail din partea firmei de curierat prin care vi se va comunica intervalul de livrare a expeditiei. In cazul esuarii livrarii, coletul va fi returnat catre În Lavandă iar comanda dumneavoastra se va considera anulata.

Pentru produsele care nu sunt pe stocul În Lavandă la momentul comenzii, dar sunt in stocul colaboratorilor, termenul de livrare este de 45 de zile de la lansarea comenzii. Pentru astfel de produse, comanda se considera ferma doar prin achitarea avansului, avans ce reprezinta 50% din valoarea produsului, indiferent de tipul acestuia. Dupa intrarea in stocul În Lavandă a produsului comandat catre colaboratori conform paragrafului de mai sus, cumparatorul va fi informat imediat si rugat sa reconfirme comanda si sa achite diferenta de pret, prin una din modalitatile descrise la capitolul “Plata produselor comandate”.

Pot exista situatii exceptionale in care livrarea produsului sa se poata efectua intr-un termen mai mare decat cel mentionat, urmand ca in acest caz sa fiti notificat de catre unul din operatorii nostri.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a intarzia sau de a anula livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, pandemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

In momentul livrarii, va rugam sa verificati starea aparenta a coletului. In caz de anomalie cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de lichid etc.) sau la continut (produs lipsa sau deteriorat), va rugam sa urmati in mod obligatoriu procedura descrisa in sectiunea Returul Produselor Comandate.

De asemenea, in eventualitatea unor situatii precum cele descrise mai sus, va stam la dispozitie la numarul de telefon 0773.766.491 pentru a va informa in privinta procedurilor de returnare a produsului deteriorat.

Nerespectarea procedurilor de retur necesare exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva În Lavandă sau a companiei de curierat, inclusiv rambursarea contravalorii produsului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de catre În Lavandă fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este contravaloarea respectivului produs comandat, cu conditia ca aceasta sa fi fost incasata.